فیلتر دیاتومه ای استخر چیست
نوشته شده توسط : estakhrbama

فیلتر دیاتومه ای استخر چیست؟

این روز ها فیلتر های دیاتومه ای استخری به عنوان یکی از موثرترین انواع فیلتر های استخری شناخته می شوند که می توانند حجم گسترده ای از آلاینده ها و ضایعات موجود در آب استخر را به دام اندازند. این فیلترهای استخر عملکردی مطمئن و بی دردسر، نگهداری ساده و آسان و طول عمری تضمین شده به شما ارائه می دهند.برای خرید و مشاهده انواع فیلتر دیاتومه ای استخر به صفحه فیلتر دیاتومی استخر مراجعه کنید .

فیلترهای دیاتومه ای بالاترین قابلیت تصفیه آب را از بین سه نوع فیلتر تصفیه استخری و جکوزی در اختیار دارند. آن ها قادر تا آلاینده ها را تا اندازه 3 تا 5 میکرون فیلتر کنند. همانطور که می دانید میکرون یک واحد اندازه گیری بسیار کوچک است و این ویژگی در مقایسه با فیلترهای کارتریجی و شنی باعث می شود تا آب استخر شما شفافیت و کیفیت بهتری را داشته باشد. این قابلیت فیلتر های دیاتومه ای همچنین می تواند منجر به کارکرد کمتر پمپ و ماده ضد عفونی کننده مورد استفاده شما شود.

نگهداری و تمیز کردن فیلتر های دیاتومه ای به شکل بک واش کردن صورت می گیرد. در فرآیند بک واش، جریان آب را به صورت معکوس وارد فیلتر می شود تا بقایا و ذرات باقی مانده در بستر دیاتومه ای فیلتر از بین بروند. هنگامی که فشار فیلتر از 8 تا 10 PSI بیش از فشار معمول و اولیه فیلتر افزایش می یابد، باید فیلتر دیاتومه ای خود را بک واش کنید. بستر تصفیه کننده فیلتر نیز بسته به تعداد دفعات استفاده و حجم ضایعات، بهتر است هر 6 ماه یک بار بررسی گردند. بسته به میزان استفاده کاربر، توصیه می شود هر 4 تا 6 سال بستر دیاتومه ای فیلتر خود را تعویض کنید.

یکی دیگر از مزایای فیلترهای دیاتومه ای، طراحی هوشمندانه آن هاست. اندازه و ابعاد مخزن این فیلتر ها به گونه است که می توان آن ها را به راحتی در سیستم پشتیبانی استخر خود جای داد. به عنوان مثال، اندازه فیلترهای دیاتومه ای عموما برابر با 36، 48، 60 و 72 فوت مربع می باشد. این ویژگی همچنین دسترسی و رسیدگی به فیلتر استخر شما را آسان تر می کند.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: